Van Bhutan terug naar Nepal - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Indonesieanjaenmartin - WaarBenJij.nu Van Bhutan terug naar Nepal - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Indonesieanjaenmartin - WaarBenJij.nu

Van Bhutan terug naar Nepal

Blijf op de hoogte en volg

23 Oktober 2012 | Nepal, Kathmandu

MOm half vier in de nacht op omdat we om half vijf op de luchthaven moeten zijn. We reizen met Maria en Stefan business class. Het is helemaal top, goede verzorging en ruime zitplaatsen. Het uitzicht op de Himalaya is geweldig. Dan terug naar Kathmandu. Op de luchthaven besluit ik toch nog even bij de verlaten koffers te gaan kijken. Hoewel Hans had gezegd dat het niet nodig was, omdat de koffer in het hotel zou zijn. Ik word er weggestuurd totdat ik het PIR rapport laat zien. Dan duikt hij de computer in. De koffer is wel aangekomen maar niet opgehaald!!! We duiken weer het rattenmagazijn in en ik zie mijn tas al snel staan. Goed dat ik soms eigenwijs ben. Iedereen is flabbergasted dat ik mijn tas daar vandaan haal. Maar ik heb mijn spullen!
Kathmandu is in vergelijking met Bhutan supersmerig en druk. Het valt erg op. Het nieuwe hotel is geen verbetering, integendeel. ' s Middags gaan we een pet kopen en een beetje relaxen in THE garden of Dreams. Ik heb het even gehad met de drukte. We eten met Maria en Tim, op veler verzoek wordt het een hamburger. Het is wel even gezellig. Daarna nog een koffie bij het roadhouse.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 01 Aug. 2012
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 13436

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2012 - 05 November 2012

2012 Nepal Bhutan

26 Juli 2012 - 26 Augustus 2012

2012 Indonesië

Landen bezocht: