Trekking dag 2 - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Indonesieanjaenmartin - WaarBenJij.nu Trekking dag 2 - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Indonesieanjaenmartin - WaarBenJij.nu

Trekking dag 2

28 Oktober 2012 | Nepal, Kathmandu

Vandaag een lange loopdag voor de boeg, maar geen zwaar traject. We worden gewekt met morning tea en een bakje met warm waswater. De rivier is nu te koud voor iedereen. De dragers staan al te springen voor de tas en de tent. Maar wij gaan eerst ontbijten. We lopen weer een prachtige tocht. Veel door rijstvelden, bergje op en bergje af. De kookploeg is vooruit gegaan om de lunch te prepareren. De mensen uit de huizen in de omgeving lopen uit voor zo n groep vreemde snuiters. Het is een prachtige plek onder een giga boom. We krijgen heerlijke salade, een soort tosti's en tuna. De middag lopen we naar ons tweede kamp. Na ruim 16 km komen we aan. De tentjes staan nog niet maar de plek is nu direct aan het water. Na een voedzaam diner is het weer vroeg slapen.