Tweede dag raften en op pad naar Chitwan. - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Indonesieanjaenmartin - WaarBenJij.nu Tweede dag raften en op pad naar Chitwan. - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Indonesieanjaenmartin - WaarBenJij.nu

Tweede dag raften en op pad naar Chitwan.

25 Oktober 2012 | Nepal, Kathmandu

Na een onrustige nacht, een beetje oncomfortabel, worden we verwacht voor ontbijt. Het is fris en nevelig. Het ontbijt bestaat onder andere uit pannenkoeken, mmm. De toost wordt op een kampvuurtje geroosterd. De raftkleren zijn nog kleddernat en proberen we te drogen bij het vuur. Dat lukt maar zeer gedeeltelijk. Als we eenmaal in de boot zitten is alle kou snel vergeten. We starten met een flinke rapid, maar die komen we goed door. Dan is er de zon en wordt alles aangenamer. Nog wel wat flinke rapids maar niemand gaat overboord. De natuur is prachtig, we zien veel monkeys watervallen en worden vriendelijk toegeroepen door de lokale bevolking. Bij Muglin gaan we uit de boot en staat de ret van de groep alweer te wachten, met en lekkere lunch. Daarna gaat het richting Chitwan. Het wordt vlakker en warmer. Onze lodges zijn ok. We krijgen een nieuwe kamer maar die is nog niet helemaal klaar. Het zwembad is prut. We gaan s Middags niet mee wandelen. Eerst even bijslapen en er staat de komende dagen genoeg op het programma.